laa-logo
Draai je apparaat
laa-logo
Draai je apparaat
icon-home-breadcrumbs-darkHome / Verkeersongeluk / Passagier Metro

Passagier Metro

Passagier Metro

Ben je als passagier in een metro betrokken geweest bij een ongeval en heb je letselschade opgelopen? Een ongeval als metrobestuurder kan ernstige gevolgen hebben. Bij Letselschade Advocaat Amsterdam begrijpen we de impact van zo’n gebeurtenis en staan we klaar om jou te helpen. Onze ervaren advocaten zorgen ervoor dat je de schadevergoeding krijgt waar je recht op hebt, zodat jij je kunt richten op je herstel.

Hoe wij je helpen als je bent betrokken bij een ongeval als passagier in een metro

Onze advocaten helpen je bij elke stap, van het verzamelen van bewijsmateriaal tot het onderhandelen met de aansprakelijke partij. We zorgen ervoor dat je een eerlijke en volledige schadevergoeding krijgt voor de opgelopen schade, inclusief medische kosten, inkomensverlies en smartengeld.

Direct hulp. Meld je letsel!

Wat zeggen onze klanten

Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Jim Vandevoort
Ik ben ontzettend goed geholpen door Letselschade Advocaat Amsterdam. Ze nemen echt de tijd om alles uit te leggen en zorgen ervoor dat je je geen zorgen hoeft te maken!
Oliver
Uistekende ervaring! Het team was deskundig, begripvol en stond altijd klaar om te helpen. Ze hebben mijn zaak snel en professioneel afgehandeld. Ik ben zeer tevreden en raad ze zeker aan.
ilhame el
Super geholpen! Veel proffesionaliteit en kennis toegepast. Zou dit bedrijf zeker aanraden.
Rosa
Liane heeft mij ruim 10 jaar bijgestaan nadat ik een scooterongeluk heb gehad. Haar advies is altijd eerlijk en duidelijk geweest. Ik kon altijd bij haar terecht met vragen en zij liet altijd weten hoe de communicatie liep met de tegenpartij. Ik zou Liane aan iedereen aanraden! Door haar heb ik het beste resultaat kunnen behalen.
Grace Feitsma (CrazyGracie)
Ik heb laatst hulp gehad van een advocaat voor mijn letselschade, en ze was echt geweldig! Altijd super aardig en ze nam de tijd om alles goed uit te leggen. Het voelde echt fijn om met haar samen te werken, en ze heeft ervoor gezorgd dat ik de schadevergoeding kreeg die ik nodig had. Echt een aanrader als je juridische hulp nodig hebt!
sam hellings
Ik ben met dit advocatenkantoor in contact gekomen van wegen mijn schoonmoeder en mijn vrouw de zaak die advocaat Liane Foe voor mijn heeft behandeld was top alles ging in goed overleg ik ben meer dan tevreden de service het contact was heel fijn en warm dit is een top advocaten kantoor .
Marcel de Leeuw
Nadat ik door een taxi werd geschept (fiets total loss, kleding beschadigd en schouder ontzet), begon een akelige strijd om het verhalen van de schade: de taxicentrale wilde het afkopen met een paar tientjes terwijl de verzekeringsmaatschappij van álles bonnetjes wilde zien (en bovendien niets kon doen zonder schuldbekentenis van de taxicentrale).
Een advocaat leek me een grote stap, maar een oriënterend gesprek met mevrouw Liane Foe maakte aan die twijfel een eind.
Meteen nadat ik haar mijn gegevens had gestuurd, werd er orde op zaken gesteld. Zij heeft toegang tot de gegevens van de RDW, en had daarmee direct contact met de verzekeraar zelf (en niet met de tussenpersoon die ik sprak). Vervolgens bekende de taxicentrale schuld en leverde hun deel van het schadeformulier in.
Omdat zij de weg kent en de nodige ervaring heeft, was niet meer het starre schadeformulier leidend, maar kon er in één keer doorgepakt worden.
En tot mijn verbazing ging het meteen over smartengeld; iets wat je zelf niet op een schadeformulier kunt invullen.
Bovendien werden de advocaatkosten geheel door de verzekeringsmaatschappij vergoed, dus ik ben érg blij dat ik via de LSA (Vereniging van Letselschade Advocaten) bij mevrouw Liane Foe terechtkwam.
Mick Boskamp
Ik heb twee keer in mijn leven een letselschade advocaat gehad. Eén keer voor mezelf en één keer voor mijn dochter. Wat er in mijn zaak ontbrak, was ruim aanwezig toen we voor een aanrijding bij mijn dochter, Liane kregen als advocaat. Wat mijn advocaat niet had, had Liane in ruime mate: warmte, begrip en empathie. In zaken zoals deze zijn die eigenschappen super belangrijk, maar het is geen vanzelfsprekendheid. We zullen Liane hier altijd dankbaar voor blijven.
Marcel Boonstra
Sinds mei 2012 behartigde mw de Foe mijn letselschade na mijn ongeluk waarbij de tegenpartij is doorgereden. Nu juli 2020 wordt mijn zaak afgerond met het waarborgfonds. Al die jaren ben ik zeer content geweest met de aanpak van mw de Foe. Ik zou hierbij mw de Foe aan willen bevelen voor al uw letselschade. Ik heb een uiterst prettige ervaring de afgelopen jaren met mw de Foe gehad.

Met vriendelijke groet
Marcel Boonstra
Caspar Oostendorp

Verkeersongeluk gehad als

€ 12M

Teruggewonnen

20+

Jaren ervaring

1000+

Letselschade zaken
form-img-usp-01

€ 12M

Teruggewonnen

20+

Jaren ervaring

1000+

Letselschade zaken
form-img-usp-02

€ 12M

Teruggewonnen

20+

Jaren ervaring

1000+

Letselschade zaken
form-img-usp-03

€ 12M

Teruggewonnen

20+

Jaren ervaring

1000+

Letselschade zaken
form-img-usp-04

€ 12M

Teruggewonnen

20+

Jaren ervaring

1000+

Letselschade zaken
form-img-usp-05

Vertel je verhaal

Bel ons vandaag 020 737 1447
Maandag t/m vrijdag 09.30 - 17.00
Of Beschrijf wat er is gebeurd Reactie binnen 2 werkdagen
tablet-review-placeholder tablet-phone-icon tablet-search-icon DIRECT HULP
020 737 1447
overons-main-video-menu
Wat zeggen onze klanten Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Samantha van der Lee
Wat ik echt fijn vind aan deze advocaat. Is dat ze zo veel mogelijk persoonlijke zorg aanbiedt en dat ze zo goed mogelijk naar een herstel probeert mee te kijken en echt opkomt voor een zo goed mogelijke schadevergoeding. Echt top!
Mick Boskamp
Ik heb twee keer in mijn leven een letselschade advocaat gehad. Eén keer voor mezelf en één keer voor mijn dochter. Wat er in mijn zaak ontbrak, was ruim aanwezig toen we voor een aanrijding bij mijn dochter, Liane kregen als advocaat. Wat mijn advocaat niet had, had Liane in ruime mate: warmte, begrip en empathie. In zaken zoals deze zijn die eigenschappen super belangrijk, maar het is geen vanzelfsprekendheid. We zullen Liane hier altijd dankbaar voor blijven.
Ramses Jedeloo
Letsel wens ik niemand toe... Maar als het dan toch gebeurt, dan wens ik je deze advocaat toe. Ik ben waanzinnig geholpen, de beste in Amsterdam en omstreken!
Ferdi Verlaan
Zeer kundige advocate, alles goed en snel geregeld!
Jackie amsterdam
Wat een fijne en zorgvuldige advocaat is Liane Foe.
Ik ben geweldig goed geholpen en een bijkomend pluspunt is haar vriendelijk- en menselijkheid. De omstandigheden om een letselschade advocaat in de arm te nemen, zijn over het algemeen niet prettig, maar door haar handelen is 'je zaak' in goede handen en kan je je focussen op herstel.
Ik raad iedereen aan om haar in de arm te nemen!
Nogmaals dank Liane!
ronald van dun (Ronald van Dun Hairstudio)
Jacco
Zeer tevreden over de professionele aanpak en begeleiding om de letselschade te verhalen.
r _
Ik had het voorrecht om met Letselschade Advocaat Amsterdam samen te werken en ik ben zeer onder de indruk van hun service. Als expat in Amsterdam was het navigeren door de complexiteit van een letselschadezaak een hele opgave. Het team van Letselschade Advocaat Amsterdam heeft het hele proces echter soepel laten verlopen.

Vanaf het eerste consult waren ze professioneel, empathisch en zeer deskundig. Ze namen de tijd om elke stap van het proces duidelijk uit te leggen, zodat ik mijn rechten en opties volledig begreep. Wat me het meest opviel, was hun toewijding aan mijn zaak – ze waren oprecht begaan met mijn welzijn en hebben onvermoeibaar gewerkt om een ​​eerlijke schikking te bereiken.

Hun expertise in de omgang met verzekeringsmaatschappijen was van onschatbare waarde. Ik had er alle vertrouwen in dat mijn zaak in goede handen was en ze hielden me gedurende het hele proces op de hoogte.

Ik beveel Letselschade Advocaat Amsterdam van harte aan aan iedereen die juridische bijstand nodig heeft bij een letselschadezaak. Hun professionaliteit, empathie en expertise zijn ongeëvenaard.
cubana bella
Ik ben zeer dankbaar voor het werk van deze zeer professionele advocaat. Zeer vriendelijk en ook erg geduldig met zijn klanten en probeert altijd het beste voordeel voor zijn klant te verkrijgen. volledig, absoluut aan te bevelen en 100% professioneel. Bedankt voor je hulp .Maria R. Rodriguez Saludos
Natasja Ackers
Zeer tevreden over Liane! Vanaf beging af aan is er hele fijne communicatie geweest. Liane heeft mij echt meegenomen in alle stappen die doorlopen moesten worden en nam alle tijd om dingen duidelijk uit te leggen. Ik zou Liane zeker adviseren, en mocht het in de toekomst nodig zijn dan zou ik Liane weer contacten!
Over ons
overons-main-video-menu

We werken alleen voor slachtoffers, nooit voor verzekeraars. Onze hulp is vaak gratis, omdat we de kosten meestal op de veroorzaker verhalen.

Meer over ons Over onze aanpak
Is jou of een dierbare iets overkomen en twijfel je of je een zaak hebt? Beschrijf wat er is gebeurd
Onze klanten krijgen vaak een hogere vergoeding dan bij een juristenbureau. Overleg met de advocaat
020 737 1447